Dålig start bra avslut!

Dagen började med att jag vaknade försent hade sovmorgon till 10 men jag vaknade 9:15 och hade käning, så medans jag va halft borta försökte jag fixa mig mamma kom upp med druvsocker och va snäll och tog med bilen till jobbet för att skjutsa mig så kom bara knappt 15 min försent. Halft klar men jag va ju där! Sen hade vi lunch och efter det svenska men eftersom jag skiter i de nu pgr av saker så tog jag och emil rast:P Sen vart det religion men vart inte  mkt jobb för att folk strula med biljetterna!!! Två skulle plötsligt inte ha sen kom rita och sa men de vill ha: så va de redan två som jag visste skulle ha , ja sen kom andra och blabla, det är jobbigt att sälja ialf, men jag får ju åka gratis och skönt det måste bara få 2b hytten såld eftersom idioter ändrars sig sju gånger om! Sen hade vi prov ialf inget G där tror jag inte, svåraste provet jag någonsin gjort om, läraren hade sagt om du kan frågorna kan du provet! Meeen eeeeh det handla ju inte ens om  de frågorna vi hade jobbat med utan helt andra grejor som man inte skulle behöva plugga på så mkt, menar bestäm dig! Aja sen efter det vart det att träffa Sofia och där vände min dag, bokade för studenkryssningen! :) Så ringde jag min handledare jag har där och fan vad han prata!!!! Försökte säga hej då tre gånger, hahha sjuk människa, berättade massa sjuka saker, som om jag skulle byr mig ? (A) Men jag lyssnade och va snäll ;) Så gjorde jag och Sofia tacco och kollade på spiderwick rekomenderar den sjukt bra! Orkar inte skriva om vad den handlade om men sök bara på google så kommer det ju upp vad den handlar om ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0