Vikt snackat får mig att må dåligt!

Ja jag börjar tröttna på allt vikt snack, så fort man öppnar någon sida som t.ex aftonbladet står det överalt, träna rätt, ät rätt, ät denna produkt och du går ner på fem dagar. Överallt är det tjatt om att man ska vara smal!!!!!! Jag blir förbannad, jag vet att jag inte är smal eller lagom, jag har gått upp jätte mycket på senaste tiden, men allt jävla tjatt får mig att bara tappa lusten. Den ger mig ingen peppning nä istället dränker jag sorgerna i att skita it, jag vill men median stoppar mig. Jag vill på något sätt slå tillbaka, men jag sitter fast och blir bara en större tjockis..... Jag tycker om människor som  är lagom inte pinnsmala  kändisar, de får en bara att må sämre. Kolla bara på kicki Danielsson hon mådde så dåligt för att alla klaga på hennes vikt att hon vart alkholist istället, nej usch jag känner att det här inlägget blir inget vettigt men jag är bara arg så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja helt sjukt :/ att människor kan göra så mot sig själv. De lider väl av STORA psykiska problem. Hemskt!!!!



O angående ditt inlägg: Jag håller med, det är rätt jävla pissigt.

2008-11-19 @ 22:11:35
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja helt sjukt :/ att människor kan göra så mot sig själv. De lider väl av STORA psykiska problem. Hemskt!!!!



O angående ditt inlägg: Jag håller med, det är rätt jävla pissigt. :/

2008-11-19 @ 22:16:35
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ska inte Ljunkan gå på det? Massor skolor från hela sverige ska ju på den.



Tycker du ska plugga i Kalmar du med haha så jag slipper plugga ensam..:P



Ska du med till Hanna imorn eller?

Puss

2008-11-20 @ 19:12:54
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0