Tack tilll eran kärlek!

Det här handlar inte om något skryt inlägg utan jag vill bara vissa min tacksamhet till några personer som värmt mitt hjärta lite extra mycket under den här veckan!

Först till Matilda, jag skrev en text till henne om hur mycket hon betyder för mig, och det som värmde mig var att hon sa så här:


Du är min bästa vän och du betyder så mycket.
Det är dig jag kommer till när jag känner att jag behöver prata eller bara vara allmänt flumm :) Du äger en stor del av mitt hjärta, det ska du veta<3 Jag älskar dig<3

Oh så kim, min kära vän vi pratade lite och innan jag skulle dra sa hon så här:

Kristin jag är så glad att jag har dig, för du finns alltid där. Du är äkta och du kommer ha det så jävla bäst i Irland, för du ska göra det du är bäst på, att ta hand om människor. Jag älskar dig.

Sen hittade jag ett gammal inlägg från Carro, hon har skrivit det och sagt det flera gånger förut så :)

Du betyder så erhört mycket för mig, du är mitt allt, du finns alltid där speciellt när jag vehöver det.
Vet inte vad jag skulle göra utan dig, tack för allt. Du är bäst!


Sen Irini då, vi pratade nyss och jag gav henne lite råd och till svar fick jag.

Du är bra, lr nej du är bäst. Du ger så bra svar. Jag har hört folk säga det till mig flera gånger.
Men du är den enda jag lyssnat på, du är den enda som hjälper.

Ett gulligt sms av Rebecca också:

Snygging! Varför är du så jävla underbar?


Det jag försöker säga är att  idag när jag satt och tänkte på vad de sagt vart jag glad, jag behöver känna att någon gillar mig för det jag försöker att göra, alltså alltid finnas till hands. Jag vill känna att allt jag gör inte är menigslöst. Åh när dagarna är som värst kan jag gå in på min blogg och bli påmind om vad jag ialf betytt för någon. Så om ni har någon där ute som ofta ställer upp för er, vissa det nu! Jag lovar  när man mår som sämst finns det inget annat , ialf för mig som får mig att må bättre en såna här saker.  Jag behöver mina kompisars kärlek helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaha gärna, jag älskar julpynt...

Men min mamma älskar julpynt med som tur är! :)

Bara pappa som inte gör, fast de verkar ju ha ändrat sig nu..



LÄÄÄNGTAR TILL JUL :D

2008-11-23 @ 18:24:50
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter ju tråkigt :/

Jag älskar jul och släkten o allt:D mysigt som fan ju

2008-11-24 @ 12:44:38
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0