Lyssna det är för dig.

Om jag kunde så skulle jag lära dig att Flyga.
Om jag kunde så skulle jag aldrig låta dig  få känna  sådan smärta igen.
Om jag kunde skulle jag ta tillbaka allt som gått dig förlorat.
Om jag kunde så skulle jag ge dig styrkan som lätt dig hålla dig uppe från allt.
Om jag kunde få dig att förstå att för mig är du inte meninglös.
Om jag  kunde så skulle jag lära dig att glömma och gå vidare från det onda.

För vet du hur glad jag blir varje gång jag får se dig skratta?
Vet du hur glad jag blir när du kan öppna dig en
bit istället för att hålla inne med allt?
Vet du hur mycket jag tycker om dig?
Och har du ens någon anning om hur gärna jag vill hjälpa dig?

Att se dig så här gör rikigt ont i mig, för jag vet hur mycket du försöker.
Jag vet att många trampat på dig och sårat dig.
Jag vet att tillit för dig är svårt.

Men vännen jag finns här, jämt vare dag och varje natt.
Jag ska försöka ge dig allt det som du förtjänar och mer där till.
Det är en lång bit kvar en, men jag släpper dig inte igen.
Den här gången ska jag hålla dig hårt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du har rätt söto!

Japp vi ska kanske ut på fredag om våra kompisar från hultsfred kommer o Steffi kanske skulle med.. du kan väl med hänga på i så fall? Om du vill :D?

2008-11-03 @ 16:49:03
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0