Lustiga grejor.

Idag i skolan satt jag och några Bf, brudar och pratade om konstiga saker vi hört!

En nyfödd bebis föddes med en jätte stor mage, inuti magen låg hans döda tvilling syster.

En man fick hjärtattack och dog när han fick reda på att hans fru kanske inte skulle klara sig, när de kom in med hans ny födda dotter började hans hjärta att slå igen:S

En man hade sex med en kyckling, och det är inte allvarligtt att att andra djur får utsättas för detta, man har hört liknade om hästar och hundar!

Och jag säger, va faaan! Är de här sakerna sanna? Jag har svårt att tro det, men jo världen och människor är sjuka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilka dåliga tider :/

Får väl ta på någon tisdag i så fall 20:00

men är inte hundra om jag kan nästa..

2008-11-14 @ 18:06:07
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0