Kan Annalisa sova i natt?

Jag satt och såg idol ikväll, sen när Johan uppträder så går han ner på huk och sjunger till en tjej. Hon skriker, helt eneklt hon blir hysterisk! Det var helt sjukt! Sen får hon komma upp på scen, och hon bara tjuter och blir stum. När hon skulle prata lätt hon ungefär så här uedjrirksvmkv, ja man fatta liksom inte! HAHAHAAHAHAH ! Det va bland det roligaste jag sätt, att en liten sextonåring pojke, som enligt mig inte är bra kan göra en så tjej glad. Fast om jag träffa Henke, skulle jag antaligen bara stå och glo på han lr försöka att ställa så sjukt mkt frågor jag bara kunde men något jahcjvhvjvhcvch, nej den gräsen har jag aldrig haft och kommer nog aldrig få!

Ja nu är Johan ute så nu är jag glad! Vem vinner?  I nu läget tror jag på Kevin, han och Robin tror jag på i final. Från min del att ogilla Robin, så gillar jag han. Alltså han har utvecklats mest av alla! Han kan ju fan sjunga! Något han inte visade i början, tyckte jag. Men som sagt jag bryr mig inte! Nu är Johan ute, så  vinnaren är vinnaren liksom :)



Kommentarer
Postat av: Emil

vem är henke? har aldrig hört talats om honom :)

2008-11-29 @ 03:38:04
URL: http://vinflaskan.info.se/
Postat av: Anonym

hahaha, fyfan.. skämdes ju för henne

2008-11-30 @ 20:58:13
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha, hon va ju söt men läskig ;) Förstår småtjejerna han är ju hur charmig som helst killen och jävligt cool artist enligt mig. Dock har jag svårt att förstå att någon kan bli sådär crazy ;O haha! HEJA ROBIN NU !!!!

2008-12-01 @ 00:26:24
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0