Idol lars. ?

Ja om den här killen finns det så sjukt många uppfattningar!  Han är rolig, han är grym, han är sig själv, han gör helt rätt. Eller han förstör hela jävla idol, han är patetisk, ja han är dålig. Jag har själv nu sett hans om talande upptrände från i fredags och försökt hittat vad jag tycker. Men ärligt talat ena stunden tycker jag att han överdriver och tycker att han är en simpel idiot, men åt andra sidan tycker jag om det han gör, han är bra på sitt sätt. Han vill inte vinna idol, och nej det är sant,  att han inte borde det också för vem är det gått bäst för igentligen? Jo de som kommit två eller ännu längre ner, kolla darin, ola, måns oh ja många mer. Åh ja men ändå , hans citat" jag ska börja vara seriös då jag får välja en låt jag själv vill sjunga" Men idol handlar om att man ska kunna sjunga i alla olika sångstilar, så tyvär där borde han ändra sig. Tycker fortfarande att hans röst är grym på något sätt, men ja i fredags överdrev han han behövde inte glida runt som om han kommit till fel ställe. Tyvär Lars med det här var inte stjärnor på is. Jag tycker att han ska köra sin grej göra sitt bästa och sen dra, eller stanna kvar men dock sluta fjanta sig det räcker med att han gör om låtarna på sitt sätt sång mässigt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: mmm..usch :'(:/



Jag håller nog med dig angående Lars, visst det var kul men han gick nog över gränsen ,)

2008-11-03 @ 14:52:10
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0