Hur gör man?

Jag har alltid velat hjälpa människor på ett eller annat sätt och nu har jag varit inriktad på att jobba på behandlinsghem. Men jag vet inte längre om jag skulle vara rätt person? Är jag den så snälla, ödmjuka, förstående och kloka person jag vill va? Är jag verkligen en person som kan hjälpa en annan person som mår riktigt dåligt? Jag vill rädda någons liv, jag vill förändra, men duger jag till det? Jag vet inte.....


Hur ska jag få andra att tro på sig själva när jag själv inte har något självfortoende eller anser att jag är värd något?
Jag kan inte bara komma med toma ord, jag kan inte komma med min styrka från hjärtat och hoppas på att folk ska lyckas bättre en vad jag gjort med mycket. Nej jag måste lära mig att hantera svåra situationer på rikigt.

Jag skulle kunna gå ut med min historia som ingen annan någonsin hört förut. Men det är jag nog för feg för. Det skulle blir för stort, nej jag får nog skita i mina drömmar och jobba med något jävla tråk jobb eller hoppas på att jag kan komma på något vettigare som jag kan vara tillräckligt bra på. (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förfest hos mig såklart om ni vill det alltså! :) Lite roligare om du och steffi också kommer för då blir vi mer.. :)

2008-11-03 @ 17:08:17
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

föreste en...Kommentar till inlägget:

NEJ tro på dig själv, jag vet det är svårt jag känner igen mig. Men man blir alltid lyckligast om man gör något man trivs med och jag vet att du skulle lyckats med att hjälpa andra människor. Låt inte något hindra dig att uppnå dina drömmar :)

2008-11-03 @ 17:10:51
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0