Dödsjuk!

Nej  nu skoja jag det är jag inte, men igår kände jag mig hängig  och jag försökte att inte somna för att jag skulle göra annat men ögonen slockande redan klockan 8 på kvällen och idag orkade jag inte upp. Sovit massor men har ont i huvudet och känns som ett små virus i kroppen, ja känner mig inte helt pigg helt enkelt :S Men ska vila idag ska väl försöka plugga lite vill ju träna skulle gjort det igår men orka inte och idag blir inte så heller, kanske en promenad ikväll :) Men imorgon ska jag till skolan, en viktigt dag som alltid! Aja ska leta upp någon huvudvärks tablett nu, försten öroninflammationen som jag haft i 2/5 månader nu känns som att den är borta? Eller har jag bara vant mig så pass mycket att ha den? Jag är lite osäker men det märks när jag börjar träna igen! Antaligen imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0