Woho

Det här är bra!  Så här är det,  jag hade fått sommarjobb  för två veckor sen  ungefär men så får jag ett mejl det det står du har inte svarat angående ditt sommarjobb därför tar vi bort dig från symstemet, då blir jag paff, för jag visste inte att jag fått något inte fått svar! Så dagen efter ringer mamma och pratar med han, då är han otrevlig men mamma kör på och bablar om vad vi sagt att hon ska säga så då går han med på efter ett hot från mamma att gå till tidnigen att sätta upp mig på reserv, Igår får jag ett mejl om att jag fått sommarjobb men står inte vart så ringer idag och han ber om ursäkt för han gjort fel! Jag har nu sommar jobb i andra perioden tyvär åldedersomhem i ånestad tror jag det hette. Men det är  pengar plus att jag fyller 18 i första eller andra veckan jag jobbar så då borde jag få mer pengar!
Nu är det inte så att jag kan leva livet, för har skulder till mamma. Men nu kan jag göra något kul i sommar och unnat mig något jag vill ha tack vare att jag sparat alla små pengar jag fått under året och lite annnat så hare redan  nu runt 1500, sen blir det mer efter jobb. Jag tackar det lönar sig att skicka cv och tjatta :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman!

2008-05-11 @ 18:19:11
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0