Thing

Det ve ett tag sen jag skrev eftersom bror med ungar bott i rumet och de somnar klockan 7 på kvällen så inte blivit att sitta vid datorn.
Men i söndsgs vart det cirkus, tuva gillade det och ja det va kul. När vi kom hem där ifrån gick jag och tuva ut för att leka sen vart det att glo tv på kvällen.
Måndag vart simhallen tuva hade super kul sen åt vi på donken för att sedan åka bus hem och för andra gången på 2 dagar fick jag frågan är du hennes mamma? Haha nej och nej..
Tisdag vart skolan, sen hem och sedan åka iväg på träning så jävla trött blev jag!
Onsdag skolan och efter det stan med Steff vi möte Jossie och fia sen också, jag köpte ett linne :)
När jag kom hem vart det grillnig, leka och dricka lite öl fast 3,5 dock tro inte att jag super när jag har skola dagen efter!

TORSDAG idag, kom inte iväg till skolan bror behövde hjälp leo och tuva va jobbiga så jag gick ut med tuva istället, senare åkte de hem. Skulle vart barnvakt idag, kollat på korpen och tränat. Men ingen av det blev det. Istället vakna jag halv 7 nu ikväll. Varit medvetslös i typ  fyra timmar. Fått sms mobilen hade ringt och jag hade inte vaknat av INGET!
Jag minns inget, hatar äckliga käningar.

Förlåt Angelica!
Jag känner mig så dum skulle ju vara barnvakt och allt nu förstörde jag skiten, blää hatar att jag gör så här varför kan jag inte bara lära mig att äta ordentigt? Varför ska det vara så svårt att tvinga i sig mat?
Blä på mig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0