Släppt det.

Torsdag och gick jag på fotbollstuneringen? Nej satt och hade beslutsångest, vart att jag kolla på film. Jakten på lyckan en verklighets basead film, så sjukt bra! Handlar om en familj en mamma, pappa och en liten pojke på 5år. De har dåligt med pengar mamman jobbar två skift om dagen och pappan försöker sälja en appart till sjukhus, men den går dåligt för han. Sen har han massa otur med allt, mamman lämnar han och sonen och till sist blir de vräkta, sen får man se pappan kämpa för att försöka få ett jobb, ta hand om sonen och hitta ett ställe där de kan sova om nätterna. Kanske inte låter så bra men kan inte skriva för mycket då blir ju allt övslöjat men jag rekomenderar den stark!
Förutom att jag kolla på den här filmen satt jag och pratade med lite folk, åh världen är allt bra liten märkte man ännu en gång, prata med två killkompisar och vi kom fram till en del saker haha.  Så jag kom i säng vid 5? Så sen sov jag bort dagen, pluggade lite kan så jag förmodligen klarar provet ialf.


Imorgon ska jag träffade de saknade vännerna, ska bli sjukt kul! Tuva, Leo och bror kommer även, de ska stanna en vecka, visst kul men ändå inte jag klarar inte av det. Relationen mellan mig och bror är bättre nu, vi bråkar inte lika ofta men jag vet inte hur det kommer gå med en vecka tsm, jag är så rädd jag har klarat ett stort hinder och jag vill inte falla till marken igen, det gör så ont....

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack gumman !

2008-05-23 @ 09:57:13
URL: http://martiiinaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0