Nu och Då.

För 15 år sedan (1993)
Var jag 2 skulle snart fylla 3 år gick på förskolan i lambohov och busade runt.
Minns knappt något från det så :P


För 10 år sedan (1998)

Gick jag i andra klass på Änggårdskolan, va inte den som satt still
mycket bus umgicks med nästan alla i klassen och hade kul.
Särskilt med tv spelandets hos Jessie :) Sprang även orientering,
bara för de andra i familjen gjorde det!


För 5 år sedan (2003)

Gick jag i sjuan på Berzan började umgås mycket med
Jehona, Emma, Mikaela, Suad, och Ronja.
Började tröttna på fotbollen.


För 3 år sedan (2005)

Bröt jag ihop första gången för folk i skolan, berättade för första gången att jag hade problem med vissa saker. Festade mycket med Nina på sommarlovet. Även Elle och Carro va man mycket med då.
Vart tillsammans med Elias, mycket hände under den sommaren och det året!
Började på hösten intressera mig för Innebandy


För 1 år sedan (2007)

I februari träffade jag Jenny för första gången.Gjorde ett stort misstag på sommarlovet, festade även bort större delen av sommaren. Började även umgås mycket med mina brudar på sommarlovet! Festade alldeles för mycket under en stor tid! Började gå ännu mindre i skolan.


För 3 månader sedan (mars)
Pratade jag med Alex varje dag och åkte även upp till han.
Klippte jag lugg. Började med diskussionen om flytt till Jenny



Igår (14 maj2008)
Pluggade jag literatur
Pratade med min Rebecca i telefon
Vart sårad och besviken av en vän jag trodde var mig nära..

Idag (15 maj2008)
Har jag tränat och vart på stan med Jenny

I morgon (16 maj 2008)
Är det fredag ska till skolan, hem och grilla kanske slapp kväll
med mor.


Om 1 år (april 2009):
Tar jag studenten, inte mycket planerat men hoppas saker och ting löser sig vart av tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0