=/

Jag är hemma idag, misssar tre lektioner och ett prov. Kände mig inte säker på provet och orka inte ta mig upp  imorse. Men tror vi ska kolla film, läsa lr göra frågor på svenskan, läsa och frågorna kan jag göra hemma om det behövs, samma på samhällen. jobba så bra föra gången så tror inte jag ligger efter. Arl ingen anning om vad vi ska göra. Men får fråga och ta det nästa vecka, ta provet nästa fredag, va ju en del jag inte kunde och vissa kände jag mig osäker på. Kollat på Chuck and larry, den va sådär lite seg, fanns inget ljud tyvär, men orka inte ladda ner någon annan så..Anledningen att jag inte gick idag va väl mest att jag behövde va ifred, för sen blir jag inte ifred på en vecka.
Bråkat massor med mamma, men fan hon lyssnar ju inte, hon gör som hon vill, hon säger att hon vill hjälpa mig med då måste hon ju lyssna på vad jag har att säga! Hon är för trött det vet vi, men jag önskar ändå att hon kunde sluta att ha så brottom med allt, sluta pressa mig och bara lyssna. Det sårar mig när hon klagar på min vikt och att jag är så lat. Jag vet redan det men behöver inte höra från henne, jag har försökt förklara gång på gång att jag blir ledsen, men nej hon har inte tid att lyssna. Hur får man sin mamma att ge en tid? Har någon ett svar? Jag orkar snart inte vänta vill börja bo i ljungsbro nu, Känns som det aldrig kommer bli av..Usch jag klagar så mycket, men det är skönt att bara skriva av sig, för det finns igen man kan luta sig emot, det finns nog ingen som ändå skulle orka lyssna. Men jag klarar mig på egen hand ska laga mat snart, sen läsa lite svenskabok sen kommer ju de andra hem snart, ikväll ska jag träffa tjejorna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0