Don't ask.

Jaa jag är sämst på att skriva blogg och jag orkar inte berätta om allt jag gjort heller, jag tror om ni vill veta kolla min bilddagbok där finns det nog störst chans att ta reda på vad jag gör med mitt liv. Chriis heter jag där för de som inte vet! Ibland kan jag tycka att det är ass skönt att skriva men nu. Nej jag känner inte fört så mycket kan ialf säga att jag fått en bra helg inte sovit mycket och inte vart hemma då har man kul ialf :)

image11
image9 image12


Det blir svårare för varje gång snart tappar jag tron på allt, visst har jag funnit nytt gång på gång. Men jag kommer även tröttna nån gång. Jag finns nu och ställer upp det är klart jag gör men med tiden om det finns fler gånger då kan vi ropa hej eller? Jag hoppas på att denna sommar kommer bli bättre en den föra jag ska göra allt för att försöka få den att bli bra. Jo jag känner mig sviken men vad gör det imorgon, jag kastar bort det  och går om på nytt det säger vi....


puss på dem som vill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0