Där solen går ner

Så vart det onsdag, skolan ungefär som vanligt lite bättre en gårdagen ialf, pluggat idag alldeles för lite men bättre en inget ialf, måste plugga imorgon massa för nästa vecka kommer inte mycket ro och tid finnas när ungarna ska vara här, kommere ju vilja leka med dem! Idag fick jag reda på att gamla gänget ska ses på fredag Jag vart skit glad, men då skulle jag ju kanske träffa Bine. Men bine vi kanske kan ses senare på kvällen eller en annan dag i värsta fall? Jag vill ju självklart träffa båda. Men när va sist alla träffades ett år? De andra träffa jag i sommras men då va vi inte alla tillsammans, och jag saknar det så mycket och behöver det så mycket!

Imorgon är det fotbollstunering och mamma sa men va hemma och sov om du vill jag 'är ju inte sugen på att gå.
Fast då får man ju vara med de andra BF klasserna där det finns mycket folk jag tycker om ju :) Men får se humöret och vädret imorgon jag tänker inte sitta och heja på min klass i spö regn, när jag liksom inte ens trivs i klassen inte så peppande men om jag skulle gå så är det för att få en skön dag med andra vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman jag har tid någon annan dag såklart! förstår om du vill träffa dom

2008-05-21 @ 23:00:22
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0