Braaaaa!

Dagen började surt ville inte till skolan, väl i skolan fick man inte trevligaste mötet, surpuper!! Sen kastades man över massa tråkig literatur, inte klar en så måste plugga imorgon :/. Sen Bkf där de kommer sista timmen och säger här får ni grejer ni inte är klara med imorgon skickar vi ut ig varningar! Jag fick två papper med frågor att göra som jag missat på någon lektion satt kvar i  skolan till 16:30, va ganska svåra frågor att hitta, Kom hem 17:30 satte mig att fixa ännu en grej måste lämna in den imorgon tror jag ska vara klar med allt då i Bkf ? De skulle kolla om man hade kvar fler grejor, tror inte jag har det. Så vart det att slänga i sig mat 20 min innan träning bra eller inte, sprang 2.5 km. Sen va jag inte med mer, iblad orkar man inte bara vara så stark idag va en sån dag.  Föresten är Angelica en söt tjej =) <3


Men Henke har tackat  ja och det är väl först nu jag inser hur glad jag är över det! Nu kan jag se Em, fotboll som jag faktiskt kan tycka är rikigt kul att kolla på särskilt om min Larsson är med, jag längtar, Tack! <3



image14

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haaha sööt?

2008-05-14 @ 07:43:36
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0