Storm :0

Det blåser massa ute! Igentligen skulle jag vart i linghem nu hos Jenny i klassen, men jag orkade inte upp imorse och nu kanske jag borde vara glad för att jag inte följde med, visst missar grillning och roliga saker kanske, men det är inget fint väder vi som skulle va ute ju. Men jag är uttråkad haha och trött vet inte om jag ska in till skolan lämna in en bok och ett arbete går ju att lämna det på fredag ialf arbetet eftersom vi ändå har svenska nästa termin, men boken :S Fast borde gå att kunna lämna i den där lådan utan för ingen lust att dra in till skolan och sen åka hem igen så, jag och min beslutsångest som vanligt, men inga är ju typ i skolan hellre så, det är väl mentorsdag för alla? :0 Så hah bra kom jag på nu, aja ska nog se film ,den som jag såg igår men då vart jag störd hela tiden av folk på msn och sms, nerå det va bara fina och rolig saker man fick höra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0