Sommarlov!

Äntigen sommarlov, fick mina betyg och är jag nöjd ? Neej, men tänk med tanke på hur lite du har varit i skolan och allt som har hänt så det förstört jävligt mycket, men och tror jag bryr mig om det jag är inte nöjd, sluta tjaffsa. Men, men jag palla aldrig åka på mötet igår om sommar jobbet haha, stanna kvar i Ljungsbro sället och slappa med Maba, mysigare och bättre ju :) Senare stolla jag lite med Jenny,hennes killkompis och Jonas, sen bar det va hem till Emil, kolla på lite fotboll, och lyssna på hans bög musik:D Macho våra nya man så är det ^^ Fin dag igår och idag ja ska snart fixa mig sen bar ta av in till rece på cykel, så jag för en gång skull slipper jaga ställe att sova på, kan åka hem när jag vill helt enkelt så mycket bättre. Ska först förfesta hos Steffi, sen bär det väl int till stan? Ialf en stund måste vi dit tycker jag vill ju träffa andra kompisar, men brukar inte gå så bra att planera skilljs ju nästan ändå allitd jämt haha :)

Trevligt sommarlov folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0