No shit

Helgen är över och imorgon är det skola, har bara en lektion men det räcker för den är så tråkig och med en lärare som är en kvinna men som ser ut som en man och som har ungefär lika bra minne som en guldfisk och kan vara lika förvirrad som en senil pensioner, visst låter det kul va ? :D Nej ni missar inget ni som inte får träffa henne, peeh.

Idag har jag vart i varamon badat och solat har bränt ena sidan är röd på benet och lite på magen gör ont så jävla fult ser så skumt ut liksom jag vill bli brun ju va fan, har solen emot mig nu då? :D Jag som är så glad, hihihi jo jag lovar även fast en viss person börjar ringa igen är jag glad för på fredag är det skolaslutning, nanana :D Vill åka till örebro och västervik så det blir väl något av det i nästa vecka!

Imorgon blir det bad med bine tinnis, ska bli skojj hoppas lite av det röda försvunnit då för jag diggar inte sånt, och mina fräknar har kommit fram jag passar inte i det! Men, men nu har jag läst ut svenska boken måste bara göra frågorna så ska jag väl vara klar med alla arbeten? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog film om inte det blir en tur i telefonen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0