Detta tvivel

Igår vart det att firra Rebecca lite bjuda på fika, och köpa present till henne, senare kom Almin,Bekka och Lelle umgicks med dem, sen kom Steff då drog de andra till krogen:P Vi gick och åt sen hem till Emil :) Sen åkte jag hem till Maba, och jag är trött kunde inte somna där inte han heller så vi va vakna hela natten sov typ 2 timmar på morgonen? Så har bara tagit det lungt med han idag, sen nu ikväll vart det att prova på solarium för första gången, med Angelica och Marie, det va ju skönt och varmt men gav mig dessväre inget tror jag knappast men ville ju bara testa som sagt ^^


Imorgon ska jag änlligen fixa idkort:P Sen va med Matilda, gud vad jag saknat den tjejen! <3 På¨kvällen är det fest ialf, får hoppas det blir kul :)


Men hur kan något kännas så bra som det samtidigt känns så fel? Är det räddslan för att göra fel eller för att själv bli sårad. För jag fattar mig då inte på mig själv och verkligen inte just nu, jag har tänkt i tussen olika bannor och testat så jädrans mycket men aldrig hittar jag något svar det blir bara mer komplicerat alltihop och bara för att du är du .Gör du det så mycket svårare för mig att veta vart jag vill vara. Tror ingen fattar vad jag bablar om nu men ändå jag är omöjlig med mitt tankesätt ibland och något saknas jag vet det, för det kommer de alltid  att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0