Bra sverige

Jo jag trodde inte på vinst ikväll,  jag tyckte lagerbäck va helt cp som inte lätt Sebastian Larsson spela, men nu Chippen va grym idag det va tråkligt att se att han vart skadad. Daniel Andersson, visste inte vem han var men nu vet jag och han är duktig, så jag ändrar min kritik mot Lagerbäck för idag, du hade en bra laguppställning och de som byttes in de va duktiga. Alla vare duktiga, ja Zlatan gjorde ett snyggt mål, men Petter Hansen, gjorde också mål, inte lika snyggt men det va mål så jag tycker att de nu är fel att Zlatan ska hyllas så extra som han gör, han är inte allt, samma som med Henke, ja alla vet att han är min stora idol, men han gör inte allt i landslaget , visst han passade in och skapade chanserna till båda målen men innan dess var det fler män från laget som jobbade upp bollen och gav Zlatan, Henke och alla runt omkring den här chansen, det är bara något jag stör mig på att Zlatan är vår gud bara för han gjorde mål, det fanns som sagt en del andra med  och det krävs ett helt landslag med duktiga spelare för att vinna en match så från min sida heder till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0