What

Helt plötsligt fick jag bara en ass stark känsla typ hatisk, nu känner jag mig bara spy färdig på dig. Det är sjukt jag som tyckt så jävla annolrunda hela tiden, men nu kom allt bara upp där det skrevs hela den människan är fel, jag vill ringa Rebecca och berätta om det för jag var glad men klockan är snart halv fyra så nae... Men what a fuck jag vill behålla det här tror jag, för nu känner jag att jag aldrig mer vill höra dig vill inte se dig jag vill bara släppa dig och det kanske jag gjorde nu ska fan ställa in mig på det här, låter jävligt konstigt men jag är hellre hatiskt mot dig en att sakna dig varenda dag och låtsas som att våran vänskap är bra.

Men nu godnatt åt mig och mina jävla konstiga ideer och stunder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0