Sjukt!




Jyoti Amge från Indien är 58 centimeter lång! Lika liten som ett spädbarn, eeeh hon tycker själv att längden inte är något problem och hon har drömar om att bli film stjärna och spela in filmer.  Hon är redan känd i sin hemstad, men va fan inte skulle jag vilja va känd över något sånt! Det är ju sjukt läskigt, jag skulle nog inte stå ut med det, menar hur måna fråger och blickar skulle man inte få, kul att man får gå på och köpa på barnavdelningen, haha man måste ju växa någon gång?  Vilken kille skulle vilja ha henne? Och bli accepterad och få jobb sådant,  folk som inte vet måste se henne som ett skämt? En talande baby? Aja jag vet knappt om jag kan tror på det här, sjukt skumt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0