Scary

Igår fixa jag idkort och nytt pass äntligen säger jag! Sen ikano en sväng oh ja blabla....


Idag när jag kom till jobbet va allt som vanligt men sen stod jag och snacka med två av de som jobba där och helt plötsligt blev det bara svart och jag svimma! Tur att de stod där så jag inte ramla ihop och slog i huvudet lr något liknade :S
Jag va helt jävla kallsvettig det va inte diabetesen för de är annorlunda då och blodsockret va inte lågt, antaligen blodtrycksfall, jobbigt bara jag inte får det nu på liseberg hade ju feber i söndags och måndags, så något kanske är fel?
Men jag vill inte förstöra min planer händer det så händer det väl, allt har väl endå en mening?

På kvällen vart det picknick med nazanin, massa bra och mys ;) Jag borde sova nu liseberg imorgon, woho :D

Åh föresten vart stucken av en geting idag, det gör jävligt ont fortfarande!!! ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0