Onsdag ehm natt?

Idag vart det stan med Sofia och Steff, köpte ett linne och presenter till Leo och Jenny :) Så gick runt snacka massa åt och så..

Nu har jag bara allmänt damp, trött på mig sj att jag inte tänker mig för, att jag svek dig! Att jag inte vet vad jag vill göra lr vart jag vill vara. Trött på lkpg lambohov, och att jag bara saknar en massa människor som inte kan komma hem. Just nu vill jag slå sönder alla de där jävla känlsorna allt som är fel och fuckat inte puss på mitt liv nu...

Och föresten socialen är ett jävla sär hus som inte är till någon nytta, fuck that!

Kommentarer
Postat av: Malin

nu har jag blogg:P

2008-07-09 @ 01:00:08
URL: http://feelmeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0