Nämen

Japp nu har jag precis vattnat, ööh just det skulle plocka ut disken får väl gå och göra det sen då. Mamma sa idag att de nog skulle stanna 1 lr 2 dagar längre, skoj för mig tackar jag inte nej till! Fast det är jobbigt att vara ensam också, aldrig vart det förut i mer en natt, vovven sover ju alltid hemma lr så är päronen hemma. Fast de saknar jag inte, men min älskade hund. Ingen som skäller när jag kommer hem, tigger vid matbordet, kommer och pussar en lite då och då och ingen som väcker mig, förutom den duma väckarklockan :(... Men aja, jag klarar ialf mig väldigt bra här hemma, diskat,vattnat blomorna, fixat posten och lagat mat idag så det går :) Annars idag blev det jobbet sen träffa kim och även Emma en stund, sedan att ta en promenix med Matilda, och ja den tjejen får mig alltid att må lite bättre, skönt att ha någon att prata med kan jag lova! :) Älskar dig gumman! <3 Men aja dags för mig att plocka disk, dricka lite är törstig sen kolla film tror jag innan jag måste sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0