Måndag

Det vart inte att sitta hemma igår kväll, gick på bio med Jonny narnia 2. Den va bra :) Sen missa vi sista bussen hem, med någon minut:S Så fick ta taxi, snubben som körde tyckte vi va de coolaste han körtxD Vi fick åka billigare också, det va schyst:D

Idag har jag vart med Sofia snackat massor kollat resor, för att jag vill bort de sista dagarna innan jag börjar jobba, men hon tyckte allt va för dyrt och det är sant, men jag vill så gärna bort att jag skiter i att jag inte har råd och skulle kunna ta lån av mamma och bara åka någon stanns. Men jag får väl sitta kvar här så länge. Vi sa också att om läget är som det är om typ två år att båda vill bort från lkpg så ska vi flytta ihop i gbg, för efter skolan ska Sofia troligtvis till Frankrike ett år och jag hade tänkt jobba lite och plugga, om jag ens orkar va kvar till det kanske pluggar någon annan stanns, man får ju se hur allt är då, för allt kan förändras så mycket på bara några minuter, det har de gjort många gånger för mig.....
Vi såg ialf step up 2 också, jag vill med vara så där snygg och kunna dansa xD


Och för övrigt så skulle jag ta chansen igen om jag fick den för jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0