Liseberg

Igår vart det liseberg, självklart försov jag mig tackar steff som ringde mig och sofia som ringde och väckte henne, så vi inte missa bussen, haha :D Bussresan dit gick ganska snabbt, några killar tog kort och skicka bilder till våra mobiler, hah palla.
Väl inne på liseberg vart det massa karuseller och lite mat paus! Det va jätte kul! Bilder kommer sen när jag orkat lägga in mina på datorn och fått Sofias, men lägger nog upp de på bilddagboken kanske här sånt som märks. Men hade en kul dag :D Kom hem mellan 1 och halv 2 på natten så jävla trött va man då, men ändå ska jag vakna 3 gånger på de få timmarna jag fick sova, sömnbrist lider jag stort av nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0