Kan inte sova och alla andra bara sover så :D

Saker som du är just nu:

[/] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ x] irriterad
[ /] ledsen
[ /] besviken
[/ ] arg
[ ] sjuk
[ ] stressad
[ /] förvirrad
[ /] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:

Någon/några som förstår dig: Hm finns det? Mjo Rebecca och matilda förstår nog mest kanske..
Någon som du längtar efter: Rebecca!
Något som du längtar efter: att du ska komma hem!
Någon som du hatar: hatar inte direkt men vissa ogillar man bara.
Vem kramade du senast: Bine<3
Vem kysste du senast: han med bra musiksmak räcker med att säga ;D
Vem ringde dig senast: Ella! <3
Vem ringde du senast: Rebecca<3
Har du några kärleksproblem: mjo beror på hur man ser det men kanske, kanske inte :P
Har du ätit något idag: Jao
Har du gråtit idag: Nej :D
Har du skrattat idag: Ja en del ^^

JAG:

Är singel: japps
Saknar något just nu: Jooo du ska bara veta.
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: för ofta , haha
Sjunger i duschen: ibland va
Morgonperson: noo shit
Är kär i kärleken: nej för fan :D
Skrattar åt mina egna skämt: njae ibland för att jag är så körd kanske ^^
Vill ha barn: vettefan xD
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: ja tror de

HAR DU:

Glasögon/linser: no
Piercingar: öronen, näsan och tungan
Syskon: jao
Pojk/flickvän: naj
Jobb: yes börjar på måndag
För många vänner:nae
Rymt hemifrån: yes
Färgat håret: många gånger
Bra självförtroende: har inget snarare :D
Sagt "jag älskar dig" till någon: jo :S
Varit kär: japp
Dumpat någon: ja det med
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: jovars
Varit på en blind date: njae
Somnat gråtande: jo

BRUKAR DU:

Titta dig själv i spegel: jo
Ha ångest: jo då
Drömma mardrömmar: ja
Klä dig i svart: ibland
Hata folk: mjo
Lita på folk: njae inte direkt

SISTA PERSONEN SOM:

Sov i din säng: jag och hunden :P
Du delade en dricka med: delade? jag brukar dricka mina drickor sj xD
Skrek på dig: gubbe, vem annars...
Du fick sms från: Oskar! :D:D
Du snackade med på msn: brinken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0