Jovars

Kom nyss hem från jobbet, där man får höra mycket roliga grejor faktiskt, det är helt okej där, bara jobbigt att det är en skit lönn, men utan några pengar alls skulle jag ju inte kunna köpt busskort,presenter, gått på bio, gå på korgen festa lr nånting! Men nu är min mamma min lånebank så länge får ju inte massor men lite då och då som jag betalar henne sen när jag får lönen. fattar inte hur ni som inte har jobbat ett piss klarar sig? När jag har pengar försvinner de skit fort, vet inte vad jag lägger ut de på? Jag köper inte kläder,smink,smycken och ja saker till mig sj varje månad, igentligen köper jag sällan kläder och oftats billigt smink, men ändå bara försvinner pengarna? Fast blir väl så en present hit, en coola hit en lunch och en fika hit, typ små grejor man inte gör ofta men ändå gör ibland, ja försvinner gör pengarna ialf.

Mamma har inte köpt någon present än, pch hon frågar vad jag vill ha men vet ni vad? Jag bryr mig inte ett jävla skit om jag får något det är inte de som räknas, det jag bryr mig om är att hon kommer ihåg det! Inte som föra året, det sårar ändå att ens egen mamma inte minns att hennes egen dotter fyller år, men jag fick massor grattis hälsningar föra året från mina vänner och det vart jag jätteglad för, jo jag säger det att ett sms med frågan bara hur mår du, grattis. lr vill du ses snart asså såna saker då man vet att man är omtyckt och folk bryr sig det är de bästa som någon kan ge mig. :)

Föresten ni är så trååååkiga, ingen kommentrar fast jag ser att det är massa folk som läser, buuh på det :( xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa kan nog fixa imorgon, säg vilka färger du vill ha osv... :)

2008-07-15 @ 21:42:51
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Angelica

Dåligt med kommentarer från din del i min blogg också :P

2008-07-16 @ 15:40:33
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0