Jag vet

Jag är sjuk och ändrar mig hela tiden men kan inte rå för att mina känslor bara ändrar på sig hela tiden. hahah.. Jag känner som jag gör liksom så är det bara.

Men nu tycker jag att du ska komma hem vavava, sötunge saknar dig <3 även fast vi prata sist för någon timme sen, haha jag och mitt beroende av att prata med vissa människor :D



Måste bara säga jag vet ju att jag saknar dig innerst inne och att jag forfarande kommer att tänka på allt det här en tid, men sen nu jag vill inte ha tillbaka det, jag vill inte det, jag vill ha något annat. Något mycket större och bättre någon som inte är du.

Och för första gången visste jag inte vad jag skulle skriva, kan ni tänka mig? Jag som bablar på och aldrig är blyg för nånting som kan säga helt sjuka saker till vem som helst jag va tvungen att fundera på vad jag skulle säga, ööh något nytt men jag är glad för det här känns bra och tack för att du förstår ! <3


Det tjocka är liksom om en person  som är bra och det andra om en som vi inte ska bry oss om längre om ni inte fatta det annars prg av att jag bara yrar som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0