Inte smart

Neej idag va jag vädligt osmart, satte på msn och skrev Rebecca ring mig för jag hade tänk fråga om vi kunde ses senare så jag fick sova ut och slapp stressa. Men när jag vaknar är klockan 14, och hade loggats ur msn :S Skulle träffat henne 12. Åh hennes mobil funka inte, almins nr har jag inte, och fick inte tag på de andra folket som vi skulle va med ikväll heller. Så efter jag försökt med det och gett upp ringde jag Steff för hon och brudarna skulle ju fika vid 14:20 men då va klockan typ 15, åh jag skulle ju inte va inne förens runt vid 16 och då skulle de redan gått, så istället sa jag ja till matchen. Fick ett sms av min tränare om att det va match idag, jag hade ingen aning glömt helt bort att vi ens hade träning, smarta jag lr flummo som han kallar mig. Men det elaka var att han skrev fel till mig! Kl 18 skrev han men som vanligt kom jag 10 min försent, men matchen börja inte förens 19, haha jobbigt men som tur kom Josse och en annan från succe, josse känner jag ju sen tidigare tur det att slippa sitta sj :D Men ialf så vann vi matchen med 12-3? Om det inte va mer ;D Vi va bara 4 st dem åtta så vi hade inga avbytare men det va så kul att jag orka :D Sprang halva spåret med, sen en stund så blanda vi allihop det va dock inte lika kul .. Mamma trodde jag skulle slå ner en unge lr asså hon sa till mig efter trodde nästan du skulle gå och smälla till henne och säga åt henne, men mitt temperament jag hanterar det så jävla mkt bättre en vad jag gjorde för två år sen, då va jag ju dock bra mkt omognare också.

Men ialf så vill martin att jag ska stå om vi ska spela i två serier och sanne med om ingen annan vill, sen att jag ska va back ibland med åh jag hatar sånt där det enda jag vill är att vara forward men jag vet ju hur svårt jag har med att säga nej så det lär väl hända ibland...

Men igår vart det kul ialf drog till björkö och grilla och hade kul med kim,frida,anna,och emma, spela kort, snacka och va allmänt störda, tamponger brinner bra och tofflor luktar äckligt när man eldar dem så ni vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0