Hemma

Nu är jag hemma vart i marholmen som ligger i nordtälje en bit utanför sthlm från i tisdags, i onsdags va vi i åland, sen har det blivit lek,bus,film,spel,badat,kollat på djur,åkt båt,kollat kläder osv... Slappt och helt okej, tuva,leo,mattias,sandra,karin och mamma va där också. Dagarna har gått fort, vissa stunder har vart förjävliga och vissa andra har gått lättare, har tänkt massor och inte kommit fram till så mycket kanske men här hemma i lkpg blir det jobbigare när man ska tänka på något sätt så det va skönt att komma iväg, det här kommer ta längre tid en vanligt, så det jag verkligen behöver nu är mina vänner och få några dagar att verkligen minnas resten av sommarlovet. En vecka kvar nu sen börjar jag jobba, suck, orkar ju inte men jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0