Blondinbella

Ärligt talat, jag kan inte tycka synd om dig, jag kan inte.  Det första du skrev var att du helst inte ville gå in på vad som hände men sen  precis under det så skriver du om övergreppet, eeh?  Och att resblogen ska ta sitt ansvar? Men för i helvete om man inte fattar det själv att man ska hålla ihop men sina vänner , ha extra koll på vad man dricker  och att man inte ska gå iväg med främlingar då är man för fan inte mogen att åka utomlands, :S  Jag säger inte att du gjorde så här för jag vet inte om du drack,  hur du träffa på den där och var dina kompisar var.,Men menar att lite får man ju ta och tänka själv också!! Visst sånt här händer i Sverige hela tiden, våldtäkter är så jävla mycket mer vanligt en vad många tror. Men sen är ju inte alla som du och går ut och skriver om det! För många är skapligt rädda och ja skyller på sig själva, nu menar jag inte att det va hennes fel, för man ska aldrig behöva bli utsatt för något sånt här, ,men samhället är som det är och därför ska man hålla ihop! I sverige också. Men sen två fingrar uppkörda? Jag vet inte om jag vill kalla det direkt för våldtäkt, men mjo något slags övergrepp är det ju men. Jag vet inte men känns som att hon utnyttjar en dålig händelse med att få uppmärksamhet? Tror inte hon hittar på men,  lite väl tar hon i om att prata om det på sin blogg tycker jag.

Kommentarer
Postat av: sundman

tycker vi binder fast Blondinbella runt en träpåle och kör en klassisk bukakke..

2008-08-02 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0