Bara för att liksom.

1. Jag har insett att min sista kyss.. Var en fyllegrej

2. Jag lyssnar på.. Tystnaden

3. Jag pratar.. Oftast väldigt mycket

4. Jag älskar/tycker om.. mina kompisar, mamma, tuva,leo,sandy,musik, fester och att få skratta! :D

5. Min bästa vän(ner) är.. Har många fina vänner men de allra närmsta är Rebecca,Matilda,Steff, Bine,Sofia,Carro och Ella!

6. Min första riktiga kyss var.. eh linus? 7 år xD

7. Jag avskyr när folk frågar.. hur mår du, och man säger bra fast till och med de vet att man bara säger det och ändå får man höra vad bra... ( vet att jag säkert ibland gör samma sak mot folk)

8. Kärlek finns.. och är oftat bara komplicerat och jobbigt

9. Äktenskap är.. svårt?
'
10. Någonstans, tänker någon på.. vilken idiot hon chris är? eller ? ;P

11. Jag kommer alltid att. ha kvar det där jävla minnena....

12. Jag är hemligt förälskad i.. förälskad?

13. Sist jag grät var.. idag :S

14. Min mobiltelefon är.. på laddning.

15. När jag vaknar på morgonen.. är jag oftat på dåligt humör

16. Innan jag går och lägger mig.. har jag tussen tankar som alltid

17. Just nu tänker jag på.. VARFÖR, VARFÖR ,om typ allt

18. Bebisar är.. söta

19. Idag ska jag.. dagen har redan gått..

20. I kväll ska jag.. tare lungt, och checka film..

21. I morgon kommer jag.. va med någon kompis hoppas jag

22. Jag vill verkligen vara.. en sjävlsäker, snäll och lycklig människa

Kommentarer
Postat av: sabine gustavsson

saknar dig <3

2008-07-06 @ 22:19:55
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0