Spya på nattbussen

Idag när jag åkte hem med sista bussen satt ett gäng killar längst bak , alla småt små fulla, förutom än som var riktigt full. Han spydde, och inte lite heller! Hans kompis kom och satte sig vid mig och berättade att han ätit på subway, åh fy fan vad det stank! Aldrig varit med om någon värre lukt. Så säger bara ska ni festa, ät inte på subway innan! Jag menar allvar har varit med om många fylle spyor bland folk, men det där va ändå det värsta!

Så min tanke idag går till stackars städare som måste torka upp det där!
Och mitt tips är bli för fan inte städare eller ät inte på subway innan fest! Städare får ta hand om så mycket skit!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ok:D hon va as schysst ! vi bytte nr, så vi kan ju träffa dom nångång innan kanske? eller så ses vi ju på bussen dit :D

2008-12-07 @ 03:14:18
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0