Juldagen

På juldagen gick jag upp halv 9 för att hjälpa mamma med maten.. Sen vid elva kom bror, sandra, tuva, leo, karin och tobias... Tobias fick vara tomte och tuva älska det! Sen vid 1 kom farbror, kusin och farmor. Morbror och kusinerna från sthlm skulle kommit men blev inte så.. Inte träffat dem sen nån gång i september 2007 och rame sen sommaren 2007, samma med min andra morbror som inte kunde komma typ oktober 2007. Synd bara vill igentligen träffa min släkt ofta, känner de ju fan inte :S Men, men.. TUV och leo röjde och följde efter mig vart jag än gick typ, haha så sööööta jag bara älskar dem!

Men i julklappp fick jag

saw 1-4 av karin och tobias
en väska av bror med familj
200 kr av farmor
joey boxern andra säsongen och väckarklocka av pappa
presentkort på gina 500 kr, presentkort  200 på h&m, memerio stick till datorn, spelet våghals,  en mp3 ( som just nu inte funkar :S ) och än  DATOR! Detta av min älskade mamma <3

Fick mkt bra saker, är nöööööööjd :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina julklappar du fick :D

2008-12-27 @ 10:17:11
URL: http://sa
Postat av: Anonym

2008-12-27 @ 10:18:03
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0