JAG ÄR GLAD!

Min mamma vet att jag vill fira jul men vi gör det inte pgr av en massa saker.. Men ialf jag visste ju att jag skulle få något imorgon för att ungarna kommer då och de vill man självklart ge julklappar fast jag köper alltid saker till alla, även om jag inte får av dem, sån är jag liksom  måste ge annars får jag skuldkänslor. Men mamma kom in och väckte mig i morse innan jag hon skulle åka så la hon något tungt över mig så tänkte jag eehm, en dator? Men nej det har jag tjattat om i all evighet varje jul och varje föddelsedag, så läste jag något rim och fatta inget av det, men haha! Så öppnade jag paketet och där låg en jävla dator !! Alltså en bärbär, fy faaaan vad skönt! Nu kan jag göra vad jag vill ha vad jag vill och kolla på vad jag vill utan att alla andra ska snoka, nu slipper jag timmars bråk för att gubben vägrar flytta på sig när jag ska göra skolarbeten! Mamma började prata om priser den hade tydligen haft rabatt och blabla för hon vet att jag tycker att jag inte förtjänar något! Men jag är tacksam så jävla glad! Vi ska fortfarande inte fira jul jag är själv hemma som många andra julafton, men gör inget, måste bara fixa massor på datorn sen lär jg inte sitta vid den här datorn som jag sitter vid nu :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Firade med pappa igår, släkten på mammas sida idag, farmor på annandagen och farfar den fjärde januari haha, vart lite utspritt i år.



FAN va gött med dator!!!! :)



GOD JUL GUMMAN <3

2008-12-24 @ 22:12:42
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo min blogg visar ju inte å ä och ö?! eller gör de det för dig?

2008-12-24 @ 22:13:20
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0