Idol finalen

Nu är finalen över och jag va skapligt säker på att Kevin skulle vinna eftersom jag tycker att han har gjort väldigt många fina framträdanen under den här säsongen och faktiskt aldrig hängt lös. Igentligen känns det inte som  det spelar någon störe del av vem som vinner, för båda får skivkontrakt och det har gått mest bra för de som inte vunnit.  Men ändå jag ville ge Alice seger den 17 åriga tjejen som va grym ikväll! Åh gjort många bra framträdanen!!!! Liksom Kevin är ju inte en okänd talang eftersom han dela tagit i Maltas melodifestival så någon oerfaren sångare är han inte och är inte en sån grej ganska stor?

Nej jag tycker att om man varit med i såna saker har man inte i idol att göra, idol ska vara en chans för människor som vill jobba med musik och är duktiga på det men inte har något skivkontrakt eller jobbat med det proffsionelt förut!

Alice gjorde "With every bit of me” bättre mycket bättre en Kevin, tycker att båda har varit väldigt bra varje gång men idag tyckte jag bäst om Alice, och jag hoppas på att tjejen kan gå långt, hon är värd det! Men som sagt Kevin är en bra sångare och bra på scen så det kommer nog gå bra för han med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0