Tråkigt, och orkar inget för den delen ;)

Vilken klass ska du börja i: 3an
Vad heter din skola : Ljunkan
Vilket datum börjar din skola : 19 Augusti
Längtar du : Nej, hatar det!
Har sommarlovet gått snabbt tycker du : För fort!
Vad har du gjort på ditt sommarlov : Jobbat, vart i väg, festat, vart med massa folk :) <3
Har du hunnit med mycket tycker du : Nej faktiskt inte ^^
Ska du börja i en ny klass nu : Nej, tyvär inte.
Isåfall, kommer du sakna din gamla klass : Jag saknar min gamla klass, ofta!
Gillar du din nuvarande klass : Nej.
Varför tycker du så : Man kan inte trivas med alla...
Vilka brukar du umgås med : Steff och Emil. Sen resten men de är viktigast (:
Vad brukar ni göra på rasterna : Dra runt, och vänta på nästa lektion :P
Har du kramat alla i din klass : Noo
Gillar du din mentor : Nej!
Gillar du dina andra lärare : Mjoo
Vilken är din favorit : Åse och maria , tror jag ^^
Gillar du dina betyg : Inte de jag har nu ialf!
Blir du mobbad av någon i din skola: Ja Emil går ju i min klass, elaking är han :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0