Snälla !

Just nu sitter jag och ler för mig själv när jag tänker " januari- februari, Irland jag och Steff." Ja de handlar om den internationela kursen som vi nu har på börjat, då man har chans att få göra aup utomlands i länderna som, Norge,Finland, Litauen, Holland, Skottland och Irland, och efter att kollat runt på de olika läderna vill verkligen jag och Steff till Irland, det känns jävligt skrämande att åka till ett främande land jobba med människor som har ett annat språk och vara borta en månad, utan sina kompisar. Men något helt otroligt att uppleva tror jag och känslan av att just jag kan få åka, känns helt underbar, men det finns bara 13 plaster en så länge vi är 23. Utan Steff skulle jag nog även känna mig vilsen men vi ska se till att hålla ihop och göra allt för att få åka, om jag inte får stannar jag nog hemma snyftandes och gör praktik på röda korset.... Men än så länge är vi bara inne i Agusti och vi har haft en lektion i detta ämne,mer plaster skulle förhoppnigsviss komma också.. :)





Verkar det inte fint? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0