länge sen

Jaja jag är skit dålig på att skriva, men vad har jag gjort senaste veckan då? Jo jobbat, vart på första inomhus träningen:D Sen har jag vart sjuk ons-lör typ feber, förkyld och ont i huvudet. Sovit massa.. Tuva och Leo kom hit i torsdags så lekt med dem med, hade gäster i lördags och det vart fest ialf i fredags, hm jag borde stannat hemma pgr av febern men jag gick ut och de va ju kul :) Busfsbriken i söndags också, sånt är roligt tycker jag :) Igår blev det utebio,  sämsta filmen någonsin såg knappt på den men ialf någon manga film som, va jävligt dålig ialf! Idag blev det stan och vara med Angelica, busungarna åkte hem till sig också, så nu kan jag sitta vid datorn sent på kvällarna igen ;) Så va det träning också va hela 22 st! Men eftersom vi ska ha två lag i två serier behöver vi folk. Så ja vi får se som sagt något som " jag ska satsa, jag ska spela hela säsongen, något sånt kan jag inte uttala mig om, bara att jag tycker att det för mesta är kul när jag väl spelar men att oftast inget ialf går som jag tänkt mig och vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0