Precis som du.

När jag vaknade idag ville jag bara somna om igen men jag gick upp och när jag höll på med frukosten, kändes det som att dagen ändå skulle gå bra. På praktiken flött allt på fast jag inte vart där så mycket de senaste två veckorna pgr av allt. Men ungarna gick tipspromenaden och ja det gick jätte bra och allt. Sen vart det ikano med Jenny fixa grejorna jag ska ha och bjuda Carro på för att hon fyllt, mäster kocken Chris in action igen då, ska även bjuda på glass imorgon sista dagen, ska även stanna kvar längre ta igen missad tid, då kan det nog kännas som ett bättre avslut.
Men just nu känns ändå allt bara bra alltid är det något som styr i mot men idag tog jag bara klacken och sköt bort det. Jo jag älskar såna här dagar det är guldvärlda, sitter och små ler för mig själv som jag vore kär eller nått. Men inte är jag det! Kanske något bra som är påväg att ske ? :D  Fast det behövs ju inte mycket för att jag ska gå runt och vara glad, varenda liten bit tar jag vara så hårt  på.


Varje ord har sin betydelse och varje sak har sin tid. Vissa grejor kommer man aldrig att förstå sig på, de ligger och gnager sönder en, man vill bara skrika, men vad ska man skrika? Skulle det ens hjälpa, nej igentligen gäller det väl bara att hålla humöret uppe ta vara på det som faktiskt gör en glad och glömma de andra hårda slagen, tiden är så snabb en då så lika bra att ta vara på det fina man har här och nu. Att förändra någonting kan vara en jävla svår sak, men allt måste få ta sin tid, man måste få växa på sitt sätt och de runt omkring? Antagligen kan man finnas där och hjälpa till eller så kan man bara vara tyst, för om man inte vet vad problemet är varför ska man då snacka? Så tråkig är inte vår värld att man måste gå runt och hitta på saker för att få lite spänning, äh fan gå och hyr en film istället och dröm dig in i den världen om inte det verkliga duger.



Längtar till imorgon träffa min bine saknat det mongot kärlek till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0