Medlem

Hopp så va man medlem här  då tänkt på det ett antal gånger, men nu blev det av :)  I helgen är det träningsläger med innebandyn har tänk att jag ska börja satsa på den nu, för jag behöver motion! Men det kommer bli kul i helgen massa bus såklart:D Som vanligt har jag mina funderingar på allt, jag tänker för mycket. Borde inte sitta här utan göra mig iordning för att sedan dra till Ella. Men istället sitter jag här och skriver, vet igentligen inte ens om någon kommer läsa det här? Men någon stanns måste man väl släppa av sig lite av sina tankar och sånt,  jag bablar på som vanöigt, typiskt mig. Men nu är jag i någon liten slags chock, hm skulle behöva ett par ord från Rebecca nu, den människan älskar jag verkligen! Någon som vill hjälpa mig att fixa bloggen sen föresten? För så här jävla ful kan jag ju inte ha den, det vore ju för jävligt. Jo att läsa andras bloggar kan va rätt så intressant ibland, man kan få sig ett par nya funderingar och ibland kan man väl till och med hitta ett bra svar? Fast vissa saker går bara inte att förstå sig på. Många som heter/ kallas chris? Fick prova ett par namn innan det här funka, inget vidare men igentligen man bryr sig ju inte om namnet, man kollar väl in här för att läsa som sagt. Jag skulle kunna skriva en jävla massa nu, men nej jag måste ta och göra mig i ordning åka till Ella och prata av sig lite, en hel del nu känns det som, det är det väl alltid kanske men, ska nog grilla ikväll föresten myspys. Jaja saknar den där jävla människan ialf, förstår då inte på alla mina känslor för folk ibland. Men nej nu ska jag va tyst puss på allt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0