Hemma

Då var man hemma igen jävligt kul på träningslägret när vi kom det börja det med saft och muffins sedan bar det av att springa spåret sen fotbolls frisbee, fotboll, hallen i 3 timmar där det va olika tävlingar och innebandy saker sen duscha och äta sen skriv fixa lite bus och umgås efter det femkamp fortsatte med tävlingarna och sen mat eftet det umgås massa, ut mitt i natten sätta upp en skylt  i centrum och posta brev tebax och busa. Söndag träning i hallen, tebax för att äta, städa och umgås, baah vad jag  är trött bilder kommer upp på bilddagboken senare. Chriis heter man där för ni som inte vet =) Orkar inte skriva mer men vi hörs :D



Jag önskar bara att jag för en gång skull kunna veta vad jag igentligen vill, för allt det här bara sårar och förvirrar mig, jag vet inte men kanske ska jag kasta dig? Försöka på ettt nytt spår där du inte finns med överhuvud taget......

Kommentarer
Postat av: sabine

heeeeeej gumman

2008-04-06 @ 21:17:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Heej sötnöt :D

2008-04-06 @ 21:26:01
Postat av: Chriis

Heej sötnött :D

2008-04-06 @ 21:40:06
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0