?

Nu släpper jag det här, jag orkar inte ens försöka. Jag fattar inte ens vad det här handlar om men det är ditt val du vet var jag finns, men nu känns det som efter allt det här så behöver du inte komma tillbaka, det räcker!
Det va fint det som var, du var verkligen en av de som betyde mest, och ja du hjälpte mig med mycket och jag trodde du var en va de sista som skulle göra så här. Men ofta har man fel som sagt, men imorgon är en ny dag igen och jag vet att det finns andra där ute som gör mig glad!


Martin har då gett mig ett gott skratta idag, hahah sjuka jävel!



Hoppas jag nu också kan få sommarjobbet med Jenny inte så mycket pengar kanske men bättre en inget plus att jag slipper bo hemma. Åh jenney hon är bra hoppas även att jag kan få komma och bo där lite mer =)


Puss på mina älskade vänner <3




Kommentarer
Postat av: sabine

PUSS PÅ DIG

2008-04-08 @ 23:40:19
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0