En annan betydelse

Klockan är snart halv fyra på morgonen och jag är vaken. Igår natt kunde jag inte somna, sov väl två timmar? När jag vakna låg blodsockret äckligt högt skippa skolan och sov bort hela dagen igen. Hade tänkt åka och träna på kvällen, men istället sjunker mitt blodscoker jag yrar när jag ska prata med Jenny i tele och på msn, men efter det vet jag inte riktigt hur jag kom till sängen? Men vakna för nu ungefär 2 timmar sen, åh jahopp missa träningen och hur fan hamna jag här. Det är lite läskigt att en sjukdom bara kan ta över ens kropp sådär, att ha diabetes är som  en slags livsstil för mig, men ibland kan även den skräma mig som vid såna är tillfällen. Idag måste jag verkligen gå till skolan, ska ta hem det jag missat under de här tre dagarna och försöka fixa ett möte med syv.  Så idag blir det plugg dag och imorgon blir det motala och resten av helgen med, ska bli sjukt kul.  Jag känner mig lite halft trött men om jag somnar nu så vet jag inte om jag kommer upp till skolan sen,  3 timmar till klockan är halv sju? Det känns ingen större mening med att sova, bättre om jag kan somna tidigt ikväll, kanske inte så som ja gjorde nu då,  vet inte vad klockan kan ha varit eh 7 typ?  Ska nog se film nu sen ta en dusch och bara ta det lungt, slipper jag stressa med att göra mig iordning och äta frukost!


Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0