Don't wanna go back to that place but don't have no choice,

Så va det söndag kväll, det tycker jag inte om särskilt inte när det är skola i morgon, och bara måndag, känns tungt!
Men bara att kämpa vidare tills man slipper skiten. Sjukt trött idag, pluggat ganska mycket, men har fortfarande lite kvar att göra på apu uppgifterna måste ha läroplanes mål och en bok som då ligger i skolan men får ta med den hem i morgon och fixa det inte mycket kvar att göra nu så, jag är så seg när det gäller att göra saker,  särskilt läxor! vet inte  vad jag gör av min tid? Känns som jag inte gjort ett skit idag.  Fast sov ganska länge och skrivit en del med oh bara suttit och kollat runt typ? Tiden går för fort helt enkelt tycker jag. Skulle ju åkt iväg och handlat lite men blev inte av, får göra det imorgon på vägen hem slutar ju tidigt så =) Carro kommer  klockan fem då ska maten va klar men jag ska nog hinna i värst fall får hon sätta sig här vid datorn, tror jag inte att den flickan har något emot :)


Borde väl dra mig till sängen snart men det känns som det är något jag har glömt att göra men aao jag vet inte, ska nog läsa igenom det jag skrivit och fixat bild på apu saken!  Fortfarnde inte fått mail om jobb en baah jag vill verkligen ha ju, men aja får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0