Av värde

Jag satt och läste nyss lite kompisars bloggar så hade Emma skrivit lite om högstadiet, asså jag fick fan tårar i ögonen seriöst, jag ångrar mig sååå sjuk mkt, att jag inte tog vara på den tiden mer, fan jag klaga då? Men det va inte förens på slutet som jag verkligen fatta vilken jävla bra skola jag gick på med bra klass, lärare och allt annat folk! Men på slutet va det redan försent? Då skulle vi lämna varandra! Jag glömmer aldrig klassresan, lärarnas sånger och uppträdanen, talangjakten, utkläddnigsdagen, friluftsdagarna, kärleken från vissa till gympa läraren ;)  rille som farbror frej;:P  Oh masssor!  Man fick alltid ett gott skratt i skolan, folk va fan sjuka, haha men vi hade kul.  Jag och Jehon snacka också på bussen idag om tiden som va förut, hur man bara kunde sitta och garva rakt ut nu när man ses är det mer seriöst snack, och ja vi tjejer " vårt lilla gäng" Vi ses aldrig!  Alla kramar på morgonen och vet du, vad han sa, vad hon gjorde blabla, haha, det va bara kul att sitta och lyssna på allt, det va alltid nåt på gång sällan man hade tråkigt igentligen, om man inte palla lektionen kunde man alltid gå ut till korridoren och prata med någon från nån annan klass, jag hade det sjukt bra igentligen! Lärarna gjorde allt för att hjälpa, fan vad omogen jag va då igentligen för jag såg inte hur bra jag hade det och hur mycket allt betyde då. Jag va blind som inte såg alllt bra jag hade.Oh jag ångrar så förbannat mycket varje dag att jag inte vissa min uppskattning och att jag tog vara på den tiden, för vad har jag nu? Inget till skolan, visst det finns snällt folk här med, men inget kan slå berzan och saknade 9f! <3


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0